Die Wise Man and the Foolish Man


Die Wise Man and the Foolish Man
Matthäus 7: 24-27

Darum, wer hört diese meine Rede und tut sie, will ich ihn zu einem klugen Mann, der sein Haus auf einen Felsen baute:

Und die regen fiel und die Wasser kamen und die Winde wehten und stießen an das Haus, und es fiel nicht, denn es war auf Fels gegründet wurde.

Und jeder, der hört diese meine Rede und tut sie nicht, so wird einem törichten Mann, der sein Haus auf Sand baute verglichen werden:

Und die regen fiel und die Wasser kamen und die Winde wehten und stießen an das Haus, und es fiel, und sein Fall war groß von ihm.

About brakeman1

Using every tool reaching out to those who seek the shinning light Jesus Christ gives to those who have faith. Keeping uninformed aware of bable with truth and meaning
This entry was posted in Discipleship. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s